Vestergaards Køreskole v/ Daniel Vestergaard

Velkommen til Vestergaards køreskole i Støvring. Vi er en nystartet køreskole som ligger i Grangårdscentret i hjertet af Støvring.

Mit navn er Daniel Svanekjær Vestergaard – Jeg blev uddannet kørelærer i 2020, men jeg har arbejdet indenfor kørelærerfaget siden 2019, eftersom jeg har undervist og kørt med elever under min uddannelsestid ved en anden køreskole.

Da jeg er forholdsvis ny i faget, er jeg opdateret med de nye tiltag der er kommet inden for branchen. Jeg er en ambitiøs og arbejdsom kørelærer, men udover det er der selvfølgelig også plads til grin.

Den primære bil vi bruger er en Citroen C3 – Vores Skoda Enyaq tager vi i brug til dig der ønsker at erhverve dig et kørekort kun til automatgear, eller som generhverv. Bilerne er i en størrelse, så det er nemt for eleverne at manøvrere rundt i bylivet, samt på motorvejen. Bilerne har også minimale blinde vinkler, så eleverne får så godt et udsyn som muligt, når de skal orientere sig i trafikken. Som sagt tilbyder vi kørsel med automatgear, da vores Skoda Enyaq er en ren elbil. Den er super nem at køre. Det kan være en fordel at tage kørekort med automatgear, hvis man har svært ved kørsel med gear, eller at man ved, at man kun kommer til at køre bil med automatgear efterfølgende.